2oo9

Nytt år... Jag känner mig alltid lite tom såhär på nyårsdagen, vet inte riktigt vad det beror på men jag har alltid samma känsla oavsett vad jag gjort kvällen innan. Kanske är det just det här med nytt år. Man förväntar sig en jätteförändring och så blir det inte så. Man vet liksom inte var man ska börja. Eller man och man, JAG menar jag. Fast mitt 2008 har faktiskt inneburit en hel del stora förändringar bla; har fyllt 18, tagit studenten, börjat plugga på högskola och flyttat hemifrån. Jag börjar bli vuxen helt enkelt, eller är jag redan det kanske? På god väg i alla fall.
Nyårsafton blev absolut inte som planerat, men sen när blir det det? Istället för alla festplaner som inte blev av åkte jag hem till Sara och hennes mamma i min smashing outfit. Där åt vi hummer och risotto och drack champagne. Till efterrätt fick vi tre olika sorters Häagen Dazs, alltså blev min nyårsafton väldigt mycket lyxigare än väntat såväl materiellt som känslomässigt. Vi lyssnade igenom vissa av mina och Lisas låtar från skivan och Saras mamma grät när vi lyssnade på Your Song. Det var fint.
2009 ska bli ett bra år. Kanske det bästa hittils tom! Det börjar i alla fall bra med min mosters bröllop i slutet på januari och en Köpenhamnsresa i början av februari. Även en Åreresa runt påsk kanske blir av. Sen är mitt mål att åka till New York i sommar igen. Åååh, vad jag vill göra det!
Det kan bara gå uppåt!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0