attitydproblem

Idag har varit ännu en fantastisk dag, faktiskt. Tvättning och dåligt lokalsinne till trots. Jag har varit på salong och unnat mig vardagslyx i form av fransk manikyr. Det tog dock en stund innan jag kom dit, med tanke på att jag inte hade någon som helst aning om var jag skulle, men det löste sig så småningom och jag kom i tid (hatar för övrigt att komma sent). Tjejen som fixade mina naglar var hur gullig som helst och jag kanske ska få hyra en lägenhet hos hennes när mitt kontrakt här i korridoren gått ut efter sommaren.
Nu ikväll har Nicole varit hemma hos mig och vi köpte naturgodis för 100 (!) spänn förut. Det var kul att hon kom :).  Mycket kärleks- och killsnack blev det.

Jag har kommit på att jag ska lägga upp en bild här i bloggen varje dag på något som jag redan äger och som jag gillar lite extra mycket. På så sätt kan jag se att jag redan har en massa som jag gillar, och därför inte behöver mycket mer. Det kan låta tråkigt, men tro mig; jag behöver börja betala tillbaka till mig själv big time.
Vi börjar med en av mina favoritväskor som jag köpte i Kanada i somras. Den kommer från märket ROOTS och är skitsnygg tycker jag. Detaljerna i form av peacemärket och guldet är det som gör hela väskan. It's smashing helt enkelt, bilden är ju dock mindre bra.

'Nu ska jag sova, är skittrött! God natt:).

Kommentarer
Postat av: jessica

bra idé! väskan var förresten jätte fin :)

puss

2009-01-28 @ 08:41:16
URL: http://yecki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0