babyhår

Är det inte lite konstigt att mitt babyhår börjar framträda vid 18-års ålder?!

Kommentarer
Postat av: Ronja

kika gärna in i min blogg:)

2009-01-10 @ 00:52:21
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/
Postat av: Sofe

Vad fin bloggen har bliviiit nu! Och jag tänker också pårej, om det räknas. ;) Pratas vid imorgon? Love your blogg - får se när/om jag lyckas också... Puss

2009-01-11 @ 01:22:10
Postat av: johanna

det räknas mer än ngt annat ska du veta!(L) jag ringer dig nu på stuberten!

2009-01-11 @ 13:22:55
Postat av: cornelius

Sjukt fin blogg du har! Blir näästan sugen på att skaffa mig en själv. ALLA har en blogg utom jag.. typ.. Ialla fall - to the point - JAG har babyhår om ngn.. HAr du inte skymtat det?

Det är kul att sitta och skriva kommentarer på världens underbaraste jojos blogg, när man egentligen borde boka in elaka gotlänningar på Gotlandsbåtarna..?! Humm!

Love you dear <3

2009-08-07 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0