den näst tråkigaste dagen i veckan

Måste väl ändå vara måndag? Jag menar, söndag är helt klart tråkigast. Söndagar hade jag lätt kunnat vara utan. Måndagar är enligt mig ofta inte så roliga de heller. Därför funderar jag på att skoja till min måndag lite genom att sticka till Maxi och köpa en B&J och slänga mig framför "Smekmånaden" kl åtta.
Annars har jag varit på en något ostruktuerad föreläsning, varit på läxhjälpen och varit hemma hos en klasskompis som har klippt mig idag. Inget avancerat, bara toppat.
Jag funderar på hur jag ska göra med min träning. Jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att träna, men jag har ju kort på ett dyrt gym vars månadsavgift tickar på utan att jag utnyttjar det.
Av någon jävligt konstig anledning känner jag mig mer tillfreds med min kropp när jag inte tränar, hur kan det komma sig?!


Nej, nu B&J-inköp var det. Men först måste jag ta en alvedon, har sjukt ont i huvudet.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0