eftertänksam...

Hmm... Det verkar som om att fler bilder och en ny design är ett bra koncept om man vill ha flera läsare, det funkar här i alla fall I can tell!
Jag hade tänkt plugga hela helgen, med tanke på att jag har tenta nästa vecka. MEN när Jessica ringde igår och frågade om jag inte ville komma på vinkväll hos Emelie, tänkte jag att "va fasen, man måste ju få ha ett liv även om man går i skolan". Så det blev alltså en mycket mysig kväll med Emelie och Jessica, innehållande festplanerande och en hel del vindrickande. Kvällen avslutades på KM där vi satt i kanske tjugo minuter, snacka om malplacerade(!) och spanade på folk.

Vårterminen kommer bli SÅ bra! :)
I
dag väntar tvättning (jag vet, skitkul!) och sen ikväll antagligen filmkväll hos Emelie, right? Och innan det ska jag verkligen försöka bli klar med seminarieuppgiften tills nästa vecka, skulle vara skönt att bara ha tentaplugg att fokusera på sen.

Ha det så bra och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, ja hade hellre sett på flmen! Visst va den bra? Men tyvärr hade ja så dålig diciplin på mitt plugg idag att ja va tvunge att sitta hela kvällen =( Bläääää! Puss.

2009-01-11 @ 22:32:49
URL: http://pussohkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0