i could see that look in your eyes

Gårkvällen gick bra. Efter att ha hällt i mig lite rödvin begav jag mig till Byttan för att möta upp honom. Han stod utanför i kylan och väntade vilket jag tyckte var lite gulligt, men samtidigt lite jobbigt.
Middagen förflöt smärtfritt, även om det kändes som att det bara var jag som pratade i stort sätt hela tiden. Haha, jag var nog rätt nervös ändå. Vi delade på notan och följdes en bit innan vi skulle åt olika håll.
På något sätt har jag kommit på idag att han påminner mig om Miguel (för er som vet vem han är). Jag tror att det har med blicken att göra. En ganska bestämd blick som vet vad han vill, vad det är har jag dock ingen aning om.
Och jag vet inte riktigt vad jag själv vill heller måste jag säga.
Men nog om det nu, ikväll väntar fest hos Jessica och sen på Palace. Blir nog askul tror jag:).
Och, nu är en Åreresa med Sara bokad över påskhelgen, ska bli så jävla roligt!
Ha det fint alla!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0