I love you is that okey?

Idag har jag shoppat i tre timmar med Jessica. Har hittat en hel massa fina grejer!
Här har ni allt:).
Den här klänningen/tunikan kommer bli smashing till jeansjacka, beiga leggings, mörkbrunt, flätat skärp i midjan och min chokladbruna Roots-väska.
Färgerna ser lite konstiga ut... Men den är skitsnygg i verkligheten!
Denna ska kommer jag nog matcha på typ samma sätt. Funkar nog även superbra på stranden i sommar över bikinin. Tänk att jag är lite brun då oxå:P Lägg märke till möstret längst ner, skitsnyggt!
Från Gina Tricot(!)
Oxå från Gina, tänk vad fräsch till jeans och sen när det blir lite varmare jeansshorts:)
En topp från H&M. Lite lik den Nolitatoppen jag lånade väldigt mkt av Nathalie i våras:P Väldigt snygg om jag får säga det själv!En volymtång, since my hair has no volume:)Sådana här örhängen har jag velat ha i flera år. Stora silvriga ringar, fast lite bredare än de från te.x H&M. Love them!Fina undies från H&M.Vit bh från Tiger of Sweden, sååå skön!Och slutligen en svart slokhatt ála Hollywood på 50-talet. 29 kronor :O, ett finfint kap alltså, från H&M of course. NU gäller det bara att bli bjuden på Hollywoodparty... Eller så kanske jag ska ha ett själv, who knows?  Ni får bortse från det otvättade håret:P

Okej, såhär många bilder jag nog aldrig haft i ett blogginlägg. En ny trend här kanske? Det enda lilla jobbiga kruxet är att bilderna är felvända även fast jag har vänt  de rätt i iPhoto, why?

By the way, när jag och Jessica satt och fikade idag så gick brandlarmet på Baronen (köpcentret där vi var) så alla fick gå ut och det kom brandmän och grejer. Värsta dramatiskt! Hihi, sen visade det sig att det var någon elektriker eller något.  som hade tabbat sig. Så det var alltså ingen fara på taket! Eller säger man ens så? Anyways, idag är det typ vårväder ute, så snart ska jag ragga upp någon som får följa med mig ut i det härliga vädret!
Ha det så bra så länge!
Puss på er(L)

Kommentarer
Postat av: Katta

Cool hatt!! massa snyggt ju :) nice!



oj drama.. några snygga brandmän?? ;)

2009-01-09 @ 21:56:24
Postat av: Anonym

Nja, det var lite dålig sikt måste jag säga. Men Jessica tog kort:O

2009-01-09 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0