jaja...

Idag har jag egentligen inget överdrivet intressant att blogga om, men jag gör det ändå:P. Busigt va?
Jag har varit på Pressbyrån och hämtat ut mitt paket från Ikea (visste ni förresten att man kan beställa hem saker från deras hemsida nu?) som innehöll mitt efterlängtade påslakanset och två färggglada handdukar. Löjligt egentligen hur man kan bli så glad över ett jävla påslakan, men jag har längtat efter det i över ett halvår och varje gång jag har varit på Ikea (säkert minst 5 gånger) har det varit slutsålt, men nu äntligen! Efter det cyklade jag till Ekelunds och köpte godsaker till mig och Olivia, föra tt sedan åka hem och fika med henne. Helt sjukt att hon flyttar på lördag!:(... Annars har jag bara undvikit att plugga mest hela dagen, lite korkat med tanke på att jag har tenta imorgon men va faan jag har ingen lust.
Imorgon blir en spännande dag, förvänta er ingen bloggning:P.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0