keep it loose, keep it tight

Dagen har bjudit på mer än vad jag imorse trodde att den skulle göra. Det började med pluggande på Bibblan, sedan hem och äta lunch. Efter det åkte jag och Olivia ner på stan och shoppade lite. Olivia är min granne i korridoren, och hon ska ev. flytta härifrån:(, sad but true! Kanske alltså.
Sedan på eftermiddagen hände något fantastiskt, jag fick skitmycket inspiration och kom på vad jag vill med mitt liv! Helt otroligt, att jag inte tänkt på det förut! Vad det är tänker jag inte avslöja här och nu.
Kvällen spenderades med Lasse, vi tog en promenad och sladdade in på Ica och köpte vaniljglass. Sen fortsatte vi hem till honom, gjorde fruktsallad och kollade på A walk to remember. En av de finaste filmerna jag vet.
Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0