klänningstankar

Jag har de senaste dagarna ätit all möjlig skit. Eller inte skit, men mat av mer onyttig natur som te.x b&j-glass, bulle, godis och annat. Detta kan tyckas vara en jävligt konstig taktik med tanke på att jag nästa helg ska ha på mig en klänning som jag på nyårafton knappt kunda andas i. Men det är så jag jobbar i alla fall.

För övrigt har jag idag tänkt mycket på lycka. Jag har försökt formulera ett blogginlägg hela dagen, utan något vidare resultat. Men inte faan är lycka att komma i en klänning om en vecka om det innebär att jag måste motstå det jag gillar? Eller? Nää, klart det inte är. Väldigt kortvarig i sådana fall... Hmm...
To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0