mååål!

Ja, inte ett sådant mål. Jag tänkter mer mål eller saker som jag vill ska hända detta året.
Till att börja med vill jag börja prata med en psykolog. Inte för att jag känner att jag har några specifika problem. Men tänkt vad skönt att ha någon som bara lyssnar är helt objektiv. Det tror jag kan bli kanonbra.
Sedan när jag kommer tillbaka till Kalmar ska jag damma av mina gamla spanskaböcker och börja studera språket på nytt, med tanke på att jag ska tillbringa en längre tid där nästa år.
Jag vill bli mer tillfreds med min kropp. Detta tänker jag verkställa genom träning. Min kost kommer jag nog typ aldrig ändra på, det funkar bara inte.
Jag vill utveckla min affärsidé och starta upp företaget.
Jag vill åka på de resorna som jag nämnde i tidigare inlägg.
Jag vill flytta till en EGEN lägenhet, förhoppningsvis till hösten.

Jag tror faktiskt att jag även detta året kommer utvecklas mycket, jag hoppas på det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter som jättebra mål! Kämpa på gumman :D Du är värd det bästa!

2009-01-01 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0