thinking of you...

Tanken av att någon tänker på mig gör mig varm. Om personen i fråga sen gör det i påverkat tillstånd spelar för mig inte jättestor roll just nu. Det måste ju liksom ligga en tanke bakom handlandet i vilket fall. Gulliga sms är allt som krävs för att göra mig på gott humör för tillfället. Och gör så att jag inte kan sova, men det är en helt annan femma. Jag blir liksom helt bubblig och uppspelt typ. Det är konstigt egentligen, med tanke på att jag inte ens känner personen i fråga. Jag har träffat honom en gång. Men men. Jag är väl lite konstig av mig i guess.
Wiiii, nästa helg. Då jävlar!
Ni skulle bara veta, det gör ni nog i och för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0