var var vi?

Herregod, en sån här lång bloggbreak har jag nog aldrig haft. Har funderat lite på om jag ska sluta blogga helt, men det tyckte inte Jessica så då fortsätter jag väl. För din skull! Hahaha, nää inte bara men ändå.
I alla fall, sen jag bloggade sist har det hänt rätt mycket som ni som hänger en del på facebook kanske har uppmärksammat. Jag har bla varit i Frankrike, södra Spanien och nu är jag tillbaka i Kalmar efter en hyffsat snabb mellanlandning hemma på bästkusten.
Min tid i Spanien var grym. Det är svårt att säga om det är det bästa jag har gjort, men lätt en av de bästa sakerna.


Sedan jag kom hem till Sverige har jag bara haft det skönt, varit i stan, varit på landet och bara träffat människor jag har velat träffa.





KÄRLEK.

Kommentarer
Postat av: cornelia

JA MEN DET VAR VÄL PÅ TIDEN!!

Haha, om man kunde checka hur vilka som varit inne på din blogg och kikat (samt hur ofta) - så hade jagutan tvekan legat i TOPPTOPPTOPP! haha, en liten stalker typ.. KLART DU INTE SKA SLUTA MED VÄRLDENS BÄSTA BLOGG!! Den är asbra, välskriven, kreativ och som en ljuspunkt i vardagen - tänk inte ens tanken.. Okej, att den inte är lika känd som fjortisbellas eller kissies äckliga små fjäskbloggar-men känd kan man bli när man är DÖD! ;-) Jag är sjukt pepp inför morgondagen. can't waiaiaiaiaiaiaiiaiatttt!!! och hösten ska vi inte tala om! underbart blir det.



Mucho amore, eller hur säger man - min finaste senorita? love you.

2010-07-15 @ 20:40:15
Postat av: jojo

hahahaha, fy faan va rolig du är då! känd kan man bli när man är död... haha, så jag ska vänta så länge alltså? vi ses snart! puss

2010-07-16 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0