vill du vara min ängel?

Det blev hög feber i fyra dagar och sen ett par dar på sjukhuset med antibiotika intravenöst efter det. Fotinfektion. Igen. Och nu ska jag käka antibiotika i en vecka till. Men vad gör väl det. Nu är jag frisk i alla fall, men fy satan vad tråkigt jag hade när jag låg på sjukhuset igår. Så tråkigt att jag to.m skickade ett sms till 118800 och frågade; vem är Johanna Groop? Som svar fick jag; "118800 tror att Johanna Groop är en söt och snäll tjej som gillar att äta sockerkakor, golfa på natten och kolla på film". Haha, det där med nattgolf kanske jag ska prova då...

Men i alla fall, nu är jag typ frisk. Så ni vet liksom.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0