hur ska det gå?

Jag har haft dödligt mycket i skolan den här höstterminen. Som om någon skulle ha missat det. Men verkligen, dödligt mycket. Plus att jag har varit sjuk mycket. Jag är helt tömd på energi. Som en punkterad ballong känner jag mig ungefär. Känner att jag skulle behöva resa till solen nu för att få lite energi. Bra då att jag har bokat resor till två storstäder fram över. Eh, hur tänkte jag där?
Förövrigt är jag ruggigt shoppingsugen at the moment.
Till exempel denna skulle jag vilja ha.
Och förresten, Cornelia is now in a relationship with an american guy! Fint verkar det tycker jag. You have my blessing Conny.
Puss

Kommentarer
Postat av: conny

jaha, det tackar hon for. tio roda rosor liksom.

du far va brudtarna om du vill ;) <3 aterkommer med datum senare.



love you



// conny

2011-02-17 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0