Thailand:D

Japp, imorgon lämnar jag det här sketna landet och sticker till Thailand en månad. Så himla gött! Jag kommer dock sakna alla underbara här hemma. Och lite konstigt känns det förstås att fira både jul och nyår i värmen, men mest skönt såklart. Jag är nästan klar med packningen, och jag har med mig 6 (!) böcker som jag tänkt läsa. Snacka om att jag bara kommer ligga på stranden. Haha, nej då lite annat ska jag väl försöka hinna med också. Till exempel nattmarknad och sy upp en balklänning.
Nu måste jag kolla för miljonte gången så att jag inte har glömt något.
Ha det så underbart här hemma, för det tänker i alla fall jag ha!
puss puss Jojo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh du kommer ha det jättebra! Ta hand om dig själv nu och ta det så lugnt du bara kan.. det förtjänar du :D Älskar dig gumman! Puss!! (Nu ska jag snart ha webdesignprov, hihi)

2007-12-10 @ 12:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0