la semana pasada

Ja, som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett tag. Det beror dels på att det har hänt så mycket i mitt liv. Den gångna veckan bestod bla i att åka hem till sjuk Jessica och dricka äckligt is-te som vi gjorde själva, åka hem till Jessica en gång till för att plugga (istället köpte vi godis och kollade på Hairspray), jobba med projektarbetet och en stel dejt.
En grej som är värd att berätta om hände i lördags kväll. Jag och Lisa hade åkt hem till mig på kvällen för att jobba med projektet. Eftersom att projektarbetet består i att spela in en skiva tyckte vi att det var passande att klinka lite på pianot som står hemma hos mig. Det tyckte däremot inte min låtsasmamma, hon sa att min syster skulle gå och lägga sig och skyllde på att hon var trött, klockan 7 på en lördagkväll!!! Hon är inte klok den människan! Så då bestämde vi oss för att rymma hem till Lisa istället. Jag var jättearg!
Så arg att jag inte har bott hemma på hela veckan. Haha!


Jag funderar på å klippa mig igen, typ kort. Eller inte kort, men så som jag hade förut. Vad tycker ni?

PUSS! Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0