måndag igen

Jag "försov" mig imorse. Hade nästan kunnat lista ut att det skulle hända faktiskt. Det känns ju sådärkul att åka till skolan för en timmas lektion och mer än tre timmars håltimma i sträck efter det, på en måndag! Men men, that´s life. För allas info glömde jag min plånbok och mobil hos Amanda igår, smart! Eller inte. Så jag funderar på att åka och hämta de sen efter skolan, men för tillfället har jag alltså ingen plånbok eller mobil. Det blir spännande och se om jag får åka med bussen sen.
Jag ser fram emot veckan som kommer. Mest mot fredag då det förhoppningsvis blir tjejkväll hos Zorana.

So long, puss/ Jojo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aja baja.. inte bra "att försova sig", talar från egen erfarenhet. Försökte ringa dig förut, haha. Yay för tjejkväll hos Zorana! Inte så mycket yay för håltimman jag har nu.

2007-11-19 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0