vardagslyx

Igår var träffade jag min mormor, hon är fräck! Vi började med en lunch på "le pain francais" och åkte efter det till stan för att kolla lite. Först gick vi in på Åhléns, där hittade jag en ansiktstvättgrej från Origins som jag har letat efter jättelänge, den fanns inte ens i Barcelona!:O. Men i alla fall så köpte jag den. Jag tittade även på en jättesöt sommarklänning som jag funderar på att köpa, men jag orkade inte prova den. Så kan det vara om man är lat, får hoppas att den finns kvar nästa vecka. Det skulle inte sitta dumt att ha med sig den till Thailand, med tanke på att jag har typ noll sommarplagg. Efter Åhléns gick vi till H&M och hör och häpna, men jag hittade ingenting! Jag som var inställd på att shoppa. Jaja, jag får spara mina pengar till Thailandet.
Efter det bar det av hem till mormor, där vi åt chokladmoussebakelser med hallon på, smaskens! Mormor fick titta på vårt youtubeklipp och hon tyckte att det var jättebra trots att det hackade, surprise;)!
På kvällen gick vi på bio och såg "tillsammans är man mindre ensam", en fantastiskt fin film som jag kan rekomendera starkt! Jag tror aldrig att jag har varit på bio och sett två så sjukt bra filmer på raken, så kan det vara ibland:).

Nu ska jag käka middag och sen blir det idol-mys med skumtomtar, ha en trevlig fredagskväll!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0