Dance with my father

Hallo!
Idag har jag äntligen köpt en ny jacka! Eller ja, snarare kappa. Brun är den i alla fall, och fin:). När vi ändå var inne på h&m (det var dessutom 10% på allt!) passade jag på att prova en hel hög med klänningar, men endast en fick följa med hem. Även den var brun, med polokrage och ett band i midjan, jätteenkel och jättesnygg! Eller ja, enkel och snygg. Det är svårt det där med tomma adjektiv, ni fattar vad jag menar va? Haha! När man väl börjar tänka på hur man pratar hittar man många tix som man har. Haha, fyra man i samma mening! Hihi, som ni märker har jag inte så mkt att skriva om idag!

Dagens
favoritlåt: Fields of gold
favoritmat: FF apple&cinnamon
favoritplagg: min nya klänning
favoritsysselsättning: lyssna på musik:)
dagens se-fram-emot: middag hos morfar ikväll


Jag ska prova studentmössa imorgon! Tjoho!
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, fields of gold :D

2007-10-18 @ 15:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0