Du kan ju inte sjunga!

Min lillebror, han är mer kritisk än självaste Peter Swartling. Jag lät honom lyssna på låten som jag och Lisa har spelat in och efteråt utbrister han: - Men du kan ju inte sjunga!
Tack söta lilla du, det var precis vad jag ville höra! Jävla unge!
Så då blev jag såklart jätteosäker och gick till pappa och frågade om det lät dåligt när jag sjunger. Då sa han: - Vadå då? Det är ju en ledande fråga. Varför frågar du det?
Jag: - För att Eric sa att det låter för jävligt.
Pappa: - Ja men han har ju inget och relatera till.
Ja, som ni märker så får man tyda saker och ting på egen hand om man har en sån familj som jag har. Så vad tycker ni?
puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lyssna inte på honom. Du sjunger underbart. Jag gillar verkligen din röst. ÄNGLALIKT JOHANNA! (L)

2007-10-24 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0