Fint höstväder

Hej!
Nu tänkte jag att jag kunde passa på att blogga lite, eftersom att jag ändå väntar på klyftpotatisarna som står i ugnen. Jag har inte skrivit något här på ett tag, vilket beror på att jag inte har haft tid... Jag har varit i Barcelona, som för övrigt var helt underbart! Och innan det jobbade jag ganska mycket.
Jag har väldigt höga förväntningar på den här hösten, det finns väldigt mycket som jag vill och känner att jag behöver hinna med. Jag har gjort en lista på allt;
  1. Jobba med julskivan ( känns som att jag kommer bo hos lisa mkt i höst).
  2. Hälsa på moster Ebba i London.
  3. Åka till Stockholm en gång till och hänga hos min faster på Söder. Snälla Jessica, följ med mig!
  4. Fundera på hur jag vill satsa ang. sitski.
  5. Göra om i mitt rum.
  6. Ta tag i skolan och inte lata mig som jag gör nu.
  7. Åka till Thailand
Nu är potatisarna klara! Jag måste hasa mig till köket och ta ut dem!
puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, jag vill följa med! Men det blir roligare och bättre på sommaren antagligen...
Eller ville du åka på höstlovet? :)

2007-10-14 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0