jävla hagga!

Det känns som att jag inte gör något rätt i hennes ögon... Jag gör inget på rätt sätt enligt henne, kan bero på att vi är helt olika och tänker på olika sätt och att hon är dum i huvudet! AAAAHHH! Det senaste är att jag inte tar ansvar för något här hemma och bara förväntar mig att få en massa saker hela tiden.
När jag bara går i skolan är det fel eftersom att jag slutar så tidigt och inte gör något. - Det skulle ju mycket väl gå att kombinera med ett jobb säger hon. Och mycket riktigt söker jag ett jobb och får det.
Men nu är ju problemet att jag jobbar för mycket enligt henne, förväntar mig bara att maten ska stå på bordet när jag kommer hem halv tio på kvällen två dagar i veckan, och ja det gör jag! Är det så konstigt att jag ber dom spara mat åt mig?
Idag hade hon "lagat" köttbullar och spagetti och så frågar hon vilken dag i veckan som jag kan laga mat. Då säger jag att jag varken kan tisdag eller onsdag eftersom att jag jobbar till åtta och kommer hem halv tio. - Okej, men då får du ingen mat heller! Jag blir paff, men säger okej jag kan väl göra något till mig när jag kommer hem. Men då säger pappa till henne - Är du dum eller? Så kan du ju inte säga.
Mia - Jamän då kan ju vi också säga att vi inte kan laga mat så får ingen äta. Gör man inget så får man inget, men det är okej Johanna vi fixar det för dig. Vi lagar mat till dig imorgon och på torsdag och så fixar jag med Charlotta på torsdag för det kan du väl inte heller göra?
Jag - Nää, det kan jag inte, men det har jag ju redan sagt?
Mia - Ja det har du sagt, men du sa det idag. Hur länge har du vetat att du ska till spanien?
Jag - Sen i juni typ.
Mia - Aaa just det, det skadar ju inte att öppna käften någon gång!!!





Ni ska veta att jag hatar den människan!
// Jojo

Kommentarer
Postat av: Anonym

men HERREGUD! :-O jävla hagga kan man väl minst sagt säga. FY FAN!

2010-08-07 @ 11:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0