sevenjeans!

Som jag har längtat! Och nu ligger de här alldeles framför mig. Jag pratar förstås om mina nya sevenjeans, och inte nog med det det är faktiskt två par! :D Och en topp från Pepe Jeans, visserligen har hon använt plaggen några gånger men wtf. Det lönar sig alltid att gå hem till Nathalie, man kommer alltid hem lite fattigare men mkt gladare. Jag tror att hennes sätt att vara smittar av sig, i alla fall på mig. Hon är rolig Nathalie, speciellt när hon ska vara social men samtidigt har bråttom. Då kan det låta såhär: hur mår du nuförtiden då? jo bra. Jaha, och hur har veckan vart? Jo, den har vart bra. Det har inte hänt så mkt än bara. (och detta säger hon när man har varit där i typ två timmar.) Hon är dock fortfarande sur på mig för att jag inte skickade ngt kort från Spanien. Men jag har en plan timad och klar in i minsta detalj. Jag ska skicka ett kort hemifrån, för egentligen så spelar det inte så stor roll om kortet kommer från Barcelona eller inte. Nä, huvudsaken är att det innehåller orden Sofia E är ful. Haha, hon är rolig hon!
Men nu gott folk måste jag gå å lägga mig.
Good night sleep tight don't let the bed bugs bite.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0