shape up or die!

Allvarligt talat! Jag menar det verkligen, måste börja ta saker på allvar nu. Känns som att jag bara flyter igenom allting och det känns inte bra. Inte minst utsatt är skolan. Shiiit, vad jag inte är fokuserad! Det är nästan skrämmande när man börjar tänka på det.
Imorgon är jag i alla fall ledig från skolan, då ska jag passa på att fixa nytt pass och plugga inför geografiprovet på fredag, tycker att det börjar bli riktigt svårt med det ämnet nu! Funderar på att gå upp hyffsat tidigt så att jag hinner med och göra allt och lite till (kanske till och med kan ta en liten sväng på kungsmässan när jag ändå är där, men bara kanske).
nu måste jag avsluta det här inlägget, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0