tredje gången gillt

Jao, tredje gången jag bloggar idag. Jag  har faktiskt inget bättre för mig, borde egentligen plugga geografi (har prov imorgon) men det är så nedrans tråkigt! Jag skiter fullständigt i vulkanutbrott och endogena processer. Något som i så fall intresserar mig mer är språksociologi som jag också har prov på imorgon, det behöver  jag dock inte plugga till så mkt (kan vara därför som jag tycker om det:p) Nej, skämt å sido, jag tycker att det är rätt så spännande. Okej, nu börjar jag känna att det kan vara bra att plugga lite inför imorgon i alla fall, med betoning på LITE!
puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

va fin profilbild du har! ;D

2007-10-26 @ 00:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0