Vilken helg!

Helt galet säger jag bara! Lätt den bästa helgen på länge. Det började i fredags med att jag och Jessica åkte hem till henne och började förbereda middagen. Eller ja, jag lagade maten och Jessica hejade på. Lite senare kom Laura och Mini för att äta med oss, och brända potatisar till trots så var det ganska gott. Några timmar senare kom de andra partyhuliganerna för att festa loss och trasha Jessicas hem. Kvällen förflöt hyffsat lugnt och slutade med att alla gick hem vid tre (värdinnan däckade dock redan en timma tidigare;)). På lördagsmorgonen hasade vi oss upp och la oss i soffan och beställde hem pizza, det är nog den bästa bakismaten ever. Dagen ägnades åt filmtittande (jag slumrade till av utmattning under första filmen) och annat slöande. När klockan började närma sig elva (23) fick Jessica för sig att hon skulle göra wok, vilket jag inte var sen att nappa på. Söndagen var ungefär likadan som dagen innan, film och blockchoklad ( i brist på "riktig"). När vi skulle gå till Jessicas moster för att äta middag kom jag på att jag inte hade varit utomhus på två dygn :O.
Helgen avrundades med en sammanfattande fika på Franks med Bettan, Lauris, Zorro och Jessie.
Tack Jessica (och alla andra) för en underbar helg!
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack själv! Det var allt en händelserik (eller fattig?) helg :D hihi

2007-10-29 @ 10:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0