vilse i kungsbacka

Jag vandrade gatan fram till, vad jag trodde var polishuset i Kungsbacka med Norah Jones i öronen och solen stekande i ansiktet, intet ont anandes om att polisen hade flyttat därifrån för flera år sedan. När jag fick vetskap om detta begav jag mig genast till vad jag trodde var den nya adressen, men det visade jag att jag hade missförstått helt. När jag sedan äntligen kom fram till Polishuset ca en timma senare hade jag i stort sett traskat genom hela stan.
Att då svettig och utmattad försöka se neutral ut till mitt passfoto var minst sagt omöjligt. Jag ser helkonstig ut på den nya bilden. Jaja, det finns värre saker som kan hända.
På bussen påväg hem träffade jag en gaaaammal klasskamrat som jag var rätt tight med för typ fem år sen, vi ska träffas i Kungsbacka på måndag och ta en fika:) Looking forward!
Detta betyder att jag nästan har uppfyllt hela min "att göra"-lista, dock har jag inte börjat plugga till mitt prov som jag har på fredag, måste göra det nu!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0