...

Märker att jag vill börja nästan alla mina blogginlägg med ordet "äntligen". Det beror nog på att jag för det mesta skriver i slutet av dagen och då är jag glad att den är över. Känns som att jag stressar igenom allt nu och inte lever på riktigt. Som om att jag bara går från en grej till en annan utan att tänka på vad jag själv egentligen vill. Det känns dessutom som att jag inte göra några medvetna val utan bara flyter med i det andra gör och bestämmer. Jag får helt enkelt ta mig en funderare i helgen på vad jag vill och inte vill, för nu är jag faktiskt ledig i två dagar (även om jag har ett rum som ska fixas i ordning och prov som ska pluggas till).
Det blev ett riktigt djupt inlägg så här på fredag kväll.
God natt allihopa och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0