ha en god natt!

Ett litet nattinlägg kommer här!
Jag har precis kollat min mail, och ett var från barcelona och min nyfunna vän som bor där, jag ska dit nästa vecka!:D
Annars har det varit full fart hela dagen. Gått i skolan, jobbat och varit på bio. Såg 'en ung jane austen', den var inte speciellt kul men det hade jag väl i och för sig inte förväntat mig heller, men den var ändå fin. Jag längar efter att få se 'tillsammans är man mindre ensam' , den ska vara riktigt bra!
Imorgon ska jag träffa sara, hon kommer till stan:D Funderar på att gå till zara och köpa den där sandfärgade tröjan stickade tröjan.
Jaja, nu får det vara bra för idag!
Puss på er!  Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0