Jag <3 h&m

Blev bjuden på lunch av en mycket snäll kompis idag(L). Det blev en snabbis på Sopp Dax och sen tillbaka till skolan igen för att ha ännu en engelskalektion. Jag kommer ha sammanlagt nästan 3,5 timmar engelska på måndagar med en och samma lärare, det ni! Gick även till "rektorn" idag och kollade min poängplan, det visade sig att jag läser för många poäng, vilket kom som en glad överraskning eftersom att det kändes som att jag läste alldeles för lite.
Idag har jag shoppat, igen! Det blev en blå kofta på Zara (tack Jessica för att du fick mig att avstå från den svarta!) och en stickad grå kortärmad klänning från H&M. Tänkte även köpa en jeanstunika/skjorta på H&M som jag gått och sneglat på ett bra tag nu, men den var till min stora besvikelse slut, har dock hört rykten om att den finns på Kompassen. Imorgon blir den min för endast 198 pix!
När Jessica och Lisa övergav mig på Zara träffade jag min bror och hans flickvän, de fick följa med som sällskap/smakråd till h&m och efter det gick vi till Sweet coffeebar (jag tror att det hette så) och fikade, riktigt trevligt var det! Lisa och Jessica, vi måste gå dit! Jag kände inte ens till det innan, men det ligger lite gömt bakom Palace-huset.
Ha en trevlig måndag-kväll allihopa!
Love Jojo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eftersom jag har tvingat mig själv att inte ha på mig svart (för ofta) så låter jag inte andra ha det heller :P Hihi
Ååh, dit går vi någondag ^^

2007-09-11 @ 16:50:18
URL: http://prickigastrumpor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0