Måndag

Idag var jag i skolan! I två timmar, men ändå. Kom fram till att jag ska ha spanska fyra timmar i veckan, tjoho! Så kommer antagligen bara sluta tidigt på torsdagar numera vilket känns lite synd. 
Jag har impulsshoppat idag! Haha, det trodde ni inte om mig va? Köpte en topp på Rut mfl, När jag kom hem och provade upptäckte jag att den var för liten, tabbe! Jaja, får byta den imorgon... Har även tänkt shoppa lite mer då, är sugen på en musse pigg t-shirt som finns på Kålle & Ada och har även tänkt ta en närmare titt på en (hur ska man förklara?) typ kortärmad stickad tröja med gigantisk krage, den är grå och finns på H&M. 
Ska även gå på bio imorgon efter jobbet, 2 dagar i Paris ska jag se med en kompis:)... Det ska bli mysigt! Nu ska jag titta klart på So you think you can dance och sedan gå å lägga mig, ska sova länge imorgon för då är jag ledig från skolan!
Ha det bra! puss Jojo

Kommentarer
Postat av: Jessica

Varför provar du inte i affären? Mycket lättare ju :P
Hittade du någon jacka då? :)

2007-09-05 @ 13:11:40
URL: http://prickigastrumpor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0