struligt värre...

Idag har varit en riktig skitdag! Jag har stressat från det ena till det andra. Min lillebror bröt benet igår, vilket ställde till det en hel del. Att min storebror hade jobbat i Kullavik och var hemma när jag kom hem gjorde mig inte mindre trött. Faen, han hade ju kunnat hämta henne!
Jaja, det är skönt att den här dagen snart är slut. Ska åka till sjukhuset och hälsa på Eric om en stund, han måste ligga kvar över natten stackar'n!
Jag antar att jag bara har "lyxproblem" som jag kallar det, men så blir det när man har det jättebra annars. Nu återstår bara ett problem; min chef är jätteirriterad på mig... Jaja, får se om jag träffar henne imorgon så får jag väl försöka få henne på bättre humör. Imorgon åker jag i alla fall till Stockholm, det ska bli skönt att komma härifrån några dagar, och inte ha så mycket att tänka på. Nu ska jag gå och packa!
puss/ Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0