Suck!

Gick upp tidigt imorse för att åka till skolan som började klockan 9.15. Hade italienska som höll på till typ 9.40 och sen slutade skolan gick alltså till skolan för en lektion som varade i 25 minuter, arg blir jag! Jaja, sen kom i alla fall Jessie och Lisa och fikade med mig i stan:D. Det var mys!
På vägen hem gick jag förbi en hel drös med Pressbyråer, och jag köpte inte en enda tidning, det ni!
När jag kom hem så var det sol på vår baksida!:D Så jag satte mig ute och latade i solen och läste tidningen (GP alltså:P).
Jag vill ha en ny parfym! Känns som att det lanseras nya på löpande band. Bara namnen lockar ju så att man blir galen av ha-begär.
// JOjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0