tillbaka till dagis

Idag fick vi sjunga "bä bä vita lamm" och klappa i takt på musiklektionen, det kändes riktigt löjligt! På tal om det så bör jag komma igång på ordentligt med mitt projektarbete snart, det kommer antagligen ta längre tid än vad jag tror. Jag har börjat lyssna på en massa för mig nya låtar de senaste dagarna, och några gamla favoriter och blivit riktigt inspirerad till mitt låtskrivande. Just nu lyssnar jag på "turn your lights down low" med bob marley och lauryn hill, i love that song!
Jessica hängde med mig hem idag. Det blev tv-tittande och glassätande, ben&jerry's! Det kändes inte som att vi hann med så mycket som jag skulle vilja eftersom att vi kom hem så sent. Men vi hade det i alla fall väldigt mysigt, Idol och trevligt sällskap är ju aldrig fel!

Nu ska jag snart gå å lägga mig tror jag, eller ska kanske jobba med projektarbetet lite först...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi, jättemysigt var det! Jag får komma hem till dig någon heldag snart ^^ Sitta i sooolen :)
Tack för kvällen! (L) Hann inte säga det innan jag hoppade på bussen.

2007-09-13 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0