Allt flyter på som det ska, det går bra nu

Japp! Allt flyter på, det är härligt väder och jag mår fint! Gick på stan med Jessica idag och köpte följande:
  • Torrshampo från Toni&Guy (har tänkt köpa i flera år, men inte gjort förrän nu)
  • Födelsedagspresenter till Amanda & Challis
  • Örhängen till mig från Lindex(!)
  • Jeansjacka!:)
  • Mat på thaistället i Arkaden + glass två gånger(!)
Har även lagt undan en grön jacka inne på H&M tills imorgon, har räknat ut att den kommer att kosta ca 160 riksdaler, som hittat! Ska även lämna tillbaka jeansjackan imorgon, för att köpa den senare på dagen med 20% rabatt,  man får ju inte vara dum! På så sätt får jag nästan två jackor till det priset som jeansjackan kostade från början. Och så har pappa sålt två skivor åt mig på jobbet, så jag har faktiskt råd med båda:P. Just det, min bror är skyldig mig 80 spänn också!

När jag skulle ta bussen från centralen träffade jag Julia, så vi åkte och köpte jackan och sen åkte vi tillsammans till Järntorget där jag skulle ta bussen. När jag kom fram till Kullavik ringde Sofia och sa att hon var i stan och undrade om jag ville ta en fika. Dålig tajming:/, men men jag sparade pengar i alla fall.

Nu har jag inte lika många grejer kvar på min att-göra lista
  • Fixa klart med specialidrotten
  • Fixa inbjudningskort till studenten
  • Beställa grejer från Sephora
  • Plugga på geografin (jag har redan börjat med arbetet)
  • Kolla upp pollenallergi
  • Fixa operativsystem på datorn
  • Be ngn (mormor?) sy in min balklänning
  • Prata med Pelle ang. mat till studentmottagningen
  • Köpa mepilex

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är skyldig dig 70 också :P

2008-04-18 @ 08:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0