ambitiös tös

Idag känner jag att jag har hunnit med en väldans massa, och det känns lööövly! Så nu tänker jag göra en ny to-do lista, här kommer den.
Min to-do list:
  • Köpa födelsedagspresent till Challis, förslag någon?
  • Skicka skiva till farmor & farfar (paketet är redan klart)
  • Plugga inför kulturhistoriaprovet på torsdag
  • Föra över pengar till mitt konto, glöm ej! Viktigt!
  • Prata med Julia ang. den 9.e maj
  • Fixa inbjudningskort till studenten
  • Be pappa betala balen
  • Kolla upp lista till Barsidan till lördag
  • Plugga på geografin, vet ni när vi ska lämna in den där uppgiften?
  • Fixa födelsedagspresenter till Nathalie & Amanda (sephora.com)
  • Kolla om jag är allergisk mot pollen (mina ögon rinner ständigt, så risken är ganska stor tyvärr)
  • Fixa operativsystemet på datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0