hemma igen!

Ja, nu är jag hemma igen. Eller ja, hemma hos mormor, men hemma från Åre i alla fall. Veckan har varit slitsam med ca nio timmars träning om dagen. Det känns som att jag bara har ätit och tränat under veckan. I och för sig har jag inte gjort så mycket mer. Somnade typ vid nio varje kväll, haha! Så på ett sätt skulle man kunna tro att jag är utvilad nu, men icke med tanke på att jag kom till Göteborg vid halv sex imorse och hade Cambridgeprov i skolan mellan 8-13. Det gick inte så bra. Jag tror helt allvarligt att jag kommer få ig i den kursen. Men men, det är inte lätt när det är svårt.

I alla fall, nu tänker jag göra en översikt på vad som borde göras i veckan
Måndag: gå ut och äta på Cyrano med familjen kl 7 eftersom att Carl fyller år.
Tisdag: ring till Husläkarna i Vallda och beställ tid! VIKTIGT!!! Glöm ej! Plugga kulturhistoria. Packa upp!
Onsdag: Skicka en skiva till farmor&farfar. Köp presenter till Carl och Challis. Plugga spanska+kulturhistoria. Jobba
Torsdag: Sova hos morfar. Kulturhistoriaprov!
Fredag: Vara på östra kl 07.30 och göra njurfunktionsundersökning ca tre timmar. (challis fyller år)
+ att jag vill träffa sofia och gå ut,
puss puss Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0