hos pelle

Hej!
Igår rymde jag hemifrån. Jag orkade helt enkelt inte mer. Det var dock ingen dramatisk rymning, utan det hela förflöt under ordnade former. Jag kommer vara hemifrån minst en vecka. Just nu är jag hos Pelle, och igårkväll var jag hos min morbror Micke och grillade, det var mysigt! Hade jag bara inte varit så arg, så hade jag nog kunnat uppskatta det mer. Det var ju som sommar! Solen sken, och det var varmt till typ 6 på kvällen och vi grillade, what a feeling va? I april! Hur skönt som helst.
Hur som helst så ska jag bo hos morfar under veckan, sen får vi se om jag pallar bo hemma igen.
Jaja, jag ville bara att ni skulle vara informerade.
Puss på er! // Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0