vår!:D

Idag känns det verkligen på riktigt att det är vår i luften. På vägen hem från skolan höll jag på att få värmeslag, eftersom att jag fortfarande går omkring i vinterjacka. Alltså är jag i desperat behov av en snygg vårjacka. Dock köpte jag idag bara en ny topp på H&M, som jag gillar supermkt och även en sak på Gina Tricot, Jessica får se den på lördag;). Lisa köpte min julklapp idag! Haha, undrar vad det kan vara:P
För övrigt har den senaste tiden varit ganska skön när jag tänker efter. Lovet var härligt, och bjöd på utgång(ar), glassätande och slappande. Igår hade jag ångest med tanke på att jag hade ett italienskaprov idag som gick åt helvete, men det får jag ta igen. Hade även en debatt idag som jag var HUR nervös som helst inför. Det gick dock bra, tack till fönstret som gick sönder mitt under korsförhöret, haaha! För övrigt har det varit en superskön tisdag hittils, vilket bla beror på en inställd spanskalektion, att min spanjorska inte kommer komma till Sverige, och den avbrutna debatten.
   Förresten, igår sökte jag in till högskolan och universitetet. Först kändes det asförjväligt. Nu känns det dock rätt spännande och roligt. Och jag behöver ju faktiskt inte börja bara för att jag har sökt, om jag nu kommer på något annat att göra.
   Nu har pappa bokat tågbiljetter till Åre åt mig:D. Det ska bli sååå skönt att komma iväg en vecka.

Här är min veckoplanering from nu:
Onsdag: Musikprov. Ska försöka hinna åka till Kungsbacka och få min fot behandlad. Efter det ska jag jobba 17.30-20.00
Torsdag: Efter skolan (jag slutar kl typ 12.40, ingen Cambridge tjoho!) ska jag umgås med Jessica, vad ska vi hitta på darling?
Fredag: Fika med Sofia på Ethels efter skolan.
Lördag: Party hos Oscar, kommer antagligen vara upptagen hela dagen med att fixa iordning.
Söndag: Åker till Åre och blir borta en vecka. Asgött! Det är säkert vår där nu också.

Ha det bra! Puss Puss
Jojo

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kommer vara värsta hetingen på lördag, höhöhö. Inte för att inte är det annars, men du fattar. Och tack o lov för det farliga fönstret. Haha, michael med skruvmejsel och gummiklubba XD

2008-04-01 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0