allt och lite till

Ibland är man helt förvirrad och vet inte alls var man ska börja. Nu är ett sådant tillfälle. Jag har varit i Kalmar och gjort iordning i mitt rum tillsammans med min helt fantastiska mormor. Vi har varit på Ikea två gånger, ätit middag på hamnkrogen, satt upp tavlor och beundrat den gulliga lilla staden.
   På vägen hem åkte vi förbi Sveriges största outlet-butik, tänk lager 157 gånger 5. Det var gigantsikt. Jag fyndade två par jeans, men nu får det vara slutshoppat för ett tag. Har lånat alldeles för mkt pengar av mig själv denna veckan.
   Jag vill inte ha michelins! Ska återinföra lördagsgodis i mitt liv. Det skulle antagligen göra susen för min hy också. Så får det bli helt enkelt! Och denna gången ska jag verkligen göra det också.
  


Jag tycker om mina helt fantastiska vänner ngt otroligt mycket! En del av mitt hjärta kommer alltid slå för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0