ett avslut på det gamla och en början på det nya

Detta är antagligen det sista inlägget jag skriver från detta  rummet. Mitt rum.
Kändes sjukt konstigt att säga hej då till alla idag, inte minst Jessica och Lisa. Går igenom i huvudet allt vi gjort och gått igenom tillsammans, vilket är en hel del. Det var tom så att jag fick sitta och kämpa emot tårarna på vagnen, och jag som trodde att jag hade lätt för att ta avsked. Men men, är det någon man älskar är det väl aldrig lätt, i guess. För vem vet när vi kommer träffas igen? Okej Lisa, jag ska inte vara så dramatisk, men det vet man ju faktiskt inte. Det kanske dröjer skitlänge innan vi ses nästa gång, who knows?
Nu är jag för övrigt precis hemkommen från Julias överraskningsmiddag, och OM hon blev överraskad. haha, hon fattade ingenting! Så himla trevligt var det faktiskt. Ni vet, jag brukar ju ha svårt för när det blir för "tjejigt", dvs väldigt högljudt och när alla pratar i munnen på varandra och ingen lyssnar på någon. Men denna gången var det faktiskt helt ok.

Imorgon börjar det nya. Mitt nya liv. En fortsättning på det gamla, kalla det vad du vill. Läskigt är det i alla fall. Och jävligt spännande och förväntansfullt. Det kan bara gå uppåt!:) Jag är sjukligt nervös och jävligt spänd. KALMAR; HERE I COME!
Ska bli spännande och se om vi hittar hem till mig, men det ska nog gå bra. Sen ska jag bara hitta till föreläsningssalen på måndag också. Shet ma gad, och jesus! Det känns som att jag har lika mycket grejer med mig ner nu som sist, fattar inte hur allt ska få plats i mitt lilla rum. Tur är det i alla fall att jag har ett litet förråd i källaren. Åh, jag hoppas verkligen att det är sjyssta människor som bor i min korridor, men det är det säkert.
Okej, nu ska jag försöka sova. Tror i och för sig inte att jag kommer lyckas så bra med det men men.

Well well cykelställ, mina underbaraste kalaspinglor; en  del av mitt hjärta kommer alltid slå för er!
Nästa gång jag skriver befinner jag mig i min nya hemstad, det kan dröja innan det händer, men håll ut!
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aj rälly rälly lav ju (f)



/Din bästis, din sko, din allt för alltid

2008-08-31 @ 16:25:57
Postat av: Lisa

Bäst är du! Kärlek till dig min pillemar! (L)

2008-09-01 @ 10:25:27
Postat av: jojo

åh, jag älskar er också mina underbara!(L) kärlek till er

2008-09-01 @ 11:52:16
Postat av: Jessica

Ha det sååå bra nu! Ta för dig och lev livet! :)

2008-09-01 @ 16:10:29
Postat av: jojo

jag har det sååå bra:)

2008-09-02 @ 09:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0