KALMAR

Ja, nu är det inte långt tid kvar. Nästa onsdag åker jag och mormor till Kalmar för att titta på mitt rum, högskoleområdet och staden. Det känns spännande. Och pirrigt! Idag fattade jag nog att jag ska flytta om mindre än två veckor (!). Till Kalmar som jag aldrig har varit i, och knappt vet något om. Jag funderar lite på vad för grejer jag ska ta med mig nästa vecka. Antagligen rätt mycket kläder, prylar och så. Kan man köpa någon mat som håller sig i över en vecka? Hmm, det får väl bli nudlar som jag lovat Jessica att äta i en månad om jag nu ska köpa världens finaste morgonrock/kappa/klännning som är rätt så dyr.
Idag fick jag ett välkomstbrev från Högskolan i Kalmar (shit, detta är verkligen på rikigt!) där de tipsar om två böcker som kommer vara viktiga under hela utbildningen, funderar lite på att försöka köpa de redan nu innan skolan börjar så att jag vet lite vad jag har att vänta mig.
Nu ska jag försöka sova!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wie, nudlar (L)

Ja, fixa böckerna nu och kika igenom lite. Skadar inte om man säger så :)

2008-08-12 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0