härmapa

Jag härmar Jessica och gör en plan över vad som kommer hända över jullovet och vad jag vill hinna med.
imorgon blir det mys med Jessica (fika möjligtvis:)?), julpyssel hos morfar + lite annat som jag behöver fixa. På måndag antar jag att vi ska byta julklappar här hemma innan jag åker till morfar där jag ska stanna i minst en vecka. På tisdag åker familjen till Italien. På julafton ska jag hem till Per (ni vet, han som spelade your song på piano på skivan), på eftermiddagen/kvällen vet jag inte riktigt var jag ska vara än. Efter jul ska jag träffa Lisa, och antagligen även Sara beroende på när hon kommer hem från Holland. Nyår blir antingen hos Sofia, utgång, fest hos Nicoles syster eller kanske ngt helt annat? Who knows, jag kanske kommer träffa Robin med tanke på att han ska spendera nyårsafton i Götlaborg:). Som det ser ut nu kommer vi i alla fall ta samma tåg tillbaka till Kalmar.

Annars vill jag hinna med en mysig middag med Pelle innan nyår, middag på Sense med Proppen, middag med pappa på ngt mysigt hak i Kungsbacka efter nyår. Jag vill baka pepparkaksmuffins. Samt kanske lite shopping i mellandagarna, lite plugg då jag ska läsa två pocketböcker om våldtäkt, Bobbyfallet+ ett våldtäktsfall tills efter lovet.


Ha en fin lördag alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter as-bra. Jag vill baka mjölkfri kola också... var det vi som gjorde det? Nej det var nog med Jossan... du och jag gjorde mjölkfria bullar.

2008-12-22 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0