Livsångest

Finns det något som heter så? I så fall lider jag nog av det för tillfället. Jag har lite saker jag borde ta itu med, och jag håller med Katta. Vi har inte mycket att göra i skolan; en föreläsning, ett seminarium och en uppgift på det i veckan. Och likt förbaskat klagar man. Men det kanske är precis just därför vi klagar? Jag har ingen rutin i mitt liv just nu, dagar och veckor bara flyter ihop. Helg eller vardag, jag har knappt någon koll på vilket eftersom att det inte är någon stor skillnad på vad jag gör. Nu ska jag klaga lite; jag har bara en uppgift kvar att göra komplettering på. Just den boken som man behöver till den här speciella uppgiften har jag egentligen. Bara att den av någon mystisk anledning har försvunnit. Jag skulle kunna låna den på bibblan eller av någon kompis, men jag orkar inte!!! Jag vill bli klar med kompletteringen idag så att jag kan släppa den nu och slipper tänka på den mer. Jag tror att det är den som tynger mig mest just nu. När den är inlämnad kommer jag inte ha rätt att klaga längre.
Lite klagan såhär en onsdag, jag borde kanske vara glad med tanke på att jag inte har ngn mer skola på hela veckan, men tanken på det gör mig lite nedstämd och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av all min tid.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeeen Johanna..kom igen nu, gå och köp en glass, eller lite godis, kryp ner i soffan och vänta på att bonde söker fru ska börja;) Ta tag i hemtentan imorgon, puss.

2008-12-10 @ 17:55:02
URL: http://pussohkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0