Resan är bokad och klar!

NU har jag bokat boende i Köpenhamn i början på februari, vi kommer ha så jävla kul tjejer! Fy faan, vad roligt det ska bli! Shopping, god mat och balla uteställen, here we come! Snacka om att vi kommer ha mycket grejer med oss tillbaka hem...
By the way, nu är jag back home. Ligger i min säng med datorn på magen och bara njuter. Och har lite julklappspanik, men det behöver vi inte tänka på nu. Har i alla fall kommit på världens bästa julklapp till världens bästa bästis!:)
Anyways, idag har jag varit på Liseberg med min lilla familj + carls söta flickvän. Det var så mysigt! Jul på Liseberg är bland det juligaste jag vet! Efter det åkte vi hem till Carl och Karro och käkade thaimat och de fick lite julklappar, eftersom att största delen av min familj åker till Italien om en vecka.
Idag har jag också vinkat av Julia och hennes familj på Landvetter, lite vemodigt måste jag säga! Eller inte så lite faktiskt. Faktiskt skitjobbigt när jag tänker efter. Fy fasen vad jag kommer sakna henne! Så jäkla dålig tajming har vi också, för att jag åker tillbaka till Kalmar 3 dagar innan hon kommer hem från Australien. Tre dagar! Det är för faan ett skämt.


Detta inlägget skrev jag i tisdags, men glömde tydligen att publicera det! Hade tydligen gjort likadant till Robin; skrivit ett meddelande på facebook utan att skicka det. Kom på det idag. Ooops! Han kanske tycker att jag är helknäpp nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0