stackars lilla mig!

Ja jag vet, jag ska coola ner mig. Jag MÅSTE göra det. Med tanke på att jag fick sitta på akuten i två timmar igår efter fredagsnattens bravader, bakis till på köpet. Det var bara ett lillfinger det var fel på, men det gjorde satans ont ska ni veta. Och ingen hjälp fick jag heller, jävla svensk sjukvård! Är det det här vi betalar skatt för, va!?
Från och med nu är det slut på självömkan, jag kan inte hålla på och unna mig saker hela tiden som jag inte ens är värd. Jag gör ju faan inget vettigt, motivationen better come back snart! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Plugga? Borde göra, men gör inte. Träna? Borde göra, men gör inte. Spendera alldeles för mycket pengar på onödiga saker? Check! Det är jag väldigt bra på.
Okej, så nu vet jag vad jag ska ha för nyårslöfte.
Ett litet spark-i-rumpaninlägg. NU jävlar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0