tentaplugg...

Är var jag kanske borde hålla på med just nu. Men icke. Jag är fruktansvärt omotiverad till att plugga för tillfället. Dessutom känns det som jag kan allt som skulle kunna komma på tentan imorgon, så varför screw it up genom att plugga mer?

Till en annan sak som kanske är mindre viktigt. Men, häromdagen när jag gick in på Topshop.com så fanns inte den fantastiska guldklänningen som jag tänkt ha på både nyår och Ebbas bröllop kvar, skit också! Den var bara helt borta. Det stod inte att den var slut eller ngt, utan den fanns helt enkelt inte bara. Jävla skit!
Så nu har jag hittat en från Paul&Joe på Asos.com, priset är det tredubbla men den är nog faktiskt perfekt.

För övrigt, imorgon är det som sagt tenta och på kvällen tentaslask i form av först vinkväll med tjejerna hemma hos Emelie och sedan antagligen en sväng förbi Sjösjukan. It's gonna be so nice!

Detta var allt jag hade att säga just nu.

TAke care! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0