Viernes!

Hola, como estan? Yo estoy muy bien, pero yo despertado demasiado tarde que yo no planificado. Hoy voy a encontrar con unas amigas para tomar algo a un café en el centro de esta ciudad pequena. Y despues voy a hacer "pan de lucia" y mirar el final de Idol esta tarde.
Haha, jag kommer ju ihåg lite i alla fall! Ska börja öva på riktigt efter jul har jag tänkt. Jag behöver ju kunna en del om jag ska bo i Spanien.
Anyway, idag ska jag alltså möta upp ett par klasskompisar och fika en stund. Efter det ska jag hem och baka lussekatter och sen ska jag kolla på Idolfinalen ikväll. Därimellan någonstans kanske jag kan klämma in ett träningspass. Jag  har kommit fram till att jag nog behöver börja styrketräna lite, i alla fall överkroppen. Men det känns lite scary att gå till gymmet själv och inte ha någon koll överhuvudtaget på var man ska gå osv, men det ska nog gå bra.
Ha en fin fredag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0