confused

Hej!

I helgen har jag gjort otroligt mycket saker och besökt många olika hem. Det började i lördags kväll när jag var hemma hos Laura på födelsedagsfest. Fruktansvärt stelt och jobbigt, med tanke på att Zorana som numera hatar mig var där. Och inte nog med det. Miguel (eller Michael?) var där med sin kusin från Chile som blev väldigt sentimental efter för mycket alkohol. Senare på natten hettade det till mellan Miguel och Mauricio, jag blev riktigt rädd att den ena skulle slå ner den andra. Men tack och lov kom båda två helskinnade in igen, läskigt var det dock. Natten (eller morgonen) slutade för min och Lauras del vid sju då vi slocknade.
Några timmar senare vaknade vi och jag åkte hem till Sara i Kallebäck. Där väntade presenter och brunch. Jag fick två presenter eftersom att hon varken var hemma på jul eller min födelsedag. Jag blev nog gladast för faktum-muggarna som hon  själv har designat.
På kvällen åkte jag till morfar och packade ihop mina saker och senare körde han mig hem. Det känns faktiskt jättekonstigt att vara hemma.
Oj oj oj, nu måste jag dra mig till skolan för en lektion i italienska.
/ Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0